Egy elsős kislány édesanyjaként végső elkeseredésemben fordultam a pszichológusnőhöz és a BrainRx terápiához. Iskolai kudarcok sorozata árnyékolta be a mindennapjainkat-olvasási, számolási nehézségek, a korosztályától lényegesen lassabb munkatempó, a hallott információ feldolgozásának hiánya, megcsappant önbizalom-hogy csak néhányat említsek a problémáink közül.

Mindez már a múlté.

120 BrainRX terápiának, a pszichológusnő szakértelmének, türelmének és empátiájának köszönhetően pár hónap leforgása alatt, gyermekem tanulmányi eredményei szárnyra kaptak. Kitűnő osztályzatok, dicséretek, jelentősen megnövekedett önbizalom jellemzi ezt a tanévet. És még valami, ami nekem édesanyaként mindennél többet jelent: gyermekem bátran és boldogan megy reggelenként iskolába, mert az iskolai munka számára többé már nem megterhelő.

Felbecsülhetetlen értéket képvisel a terápia minden elkeseredett szülőnek, diáknak. Őszinte szívvel ajánlom, mert általa könnyebb lesz az élet és valóra válhatnak az álmok!

Vincze Annamária

Gyermekünkkel Andrissal, 2016. februárban kezdtük a neurofeedbeck tréninget indulatkezelési problémák, önszabályozás, önbizalom fejlesztése céljából , Juditnál. Az első pár hónap után már érezhető volt a pozitív változás, az addig napi szintű dühkitörések, magatartás problémák egyre ritkábban fordultak elő, mára pedig szinte teljesen megszűntek. Nőtt a kisfiúnk önbizalma, kitartóan oda tud figyelni az iskolában, tanulási nehézségei sincsenek, kiváló lett a tanulmányi eredménye. Az elért sikereket a neurofeedback  tréning hatásának köszönhetjük. Nemcsak a családban, hanem az iskolában a tanító nénik is elismerik, hogy nyugodt, szorgalmas, érdeklődő lett a kezdeti nehézségek után. Rengeteget változott pozitív irányban az elmúlt időszakban. Az új ILF neurofeedback módszerrel való feladatok különösen érdekesek, nagyon kedveljük, alig várjuk a soron következő foglakozásokat hétről hétre. Örülünk, hogy lehetőségünk van a tréningben részt venni.

H-né Milotai Zsuzsa

Zsombor 7 éves. Autisztikus pervazív fejlődési zavarról van diagnózisunk. Részesült korai fejlesztésben. Járt magánbölcsődébe. Jelenleg óvodába jár. Az óvodában ő az első, akinek ilyen diagnózisa van. Az óvónéniknek sem volt könnyű, hisz eddig ismeretlen volt mindez számukra. Társait szereti és őt is nagyon szeretik. Vannak barátai. Ismeri a szüleiket, tudja ki hol lakik, milyen autójuk van…stb.
2016 novemberében kezdtük a neurofeedbacket Sólyom Juditnál. Kb. 13 kezelésen vagyunk túl. Zsombort azóta könnyebben bevonják a foglalkozásokba. Egyre több minden érdekli. Focizni akar. Korábban nem járhatott zeneoviba, mert zavarta a foglalkozást és nem tudták lekötni. Egyébként szép hangja van és szeret énekelni. Margó néni, aki zeneovit vezeti azt mondta, hogy már járhat hozzá Zsombor, mert sokat változott. Az óvodában nagyon sokan észrevették és jelezték is a pozitív változásokat.

Gábor

Petra agyvérzéssel született, jobb oldalára kezelést kapott. Korától 1 évvel van/volt lemaradva, mozgásban és szellemileg. Nem beszélt tisztán, csak szavakat használt, lábát szemmel láthatóan húzta. Mióta elkezdtük a kezelést Judittal Petra rengeteget fejlődött! Egész tiszta mondatokban beszél, óvodában sokkal aktívabb, versel szépen. Csak köszönni tudjuk, hogy rátaláltunk erre a fejlesztési módszerre, a neurofeedbackre és mindenkinek aki hasonló problémával küzd szívből ajánlom! Köszönjük.

Erika

Zalánnál tanulási nehézséget állapítottak meg, általános iskolás korában, mely az olvasás és az írás területére is kihatott, továbbá nehezen tudott figyelni, összpontosítani. Mindez a tanulását még inkább nehezítette, annál is inkább mert az ebből fakadó iskolai stressz miatt, már szorongás, hasfájás, vizsgadrukk is jelentkezett nála, egyre jobban . Azért kértük Sólyom Judit segítségét, hogy Zalán jobban tudjon figyelni, tanulni, oldódjon a szorongása, erősödjön az önbizalma. A neurofeedback módszerrel sokat fejlődött a figyelme, és az önkontrollja is, sokkal nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb lett, mindez a tanulás eredményességében is érződik, és mindez az önbizalmára is kihatott. A neurofeedback tréning után még tanulásmódszertani tréningen is részt vett a fiam, mely során Judit segítségével olyan tanulási technikákat sajátított el, mely a tanulását hatékonyabbá tette, és magabiztosabbá vált ezáltal etéren is.

Gabi

Kislányommal, Lizával mi is a neurofeedback módszer miatt kerültünk Judithoz, figyelem fejlesztés miatt elsősorban, de nagyon örülök, hogy ezt egy pszichológus szakember csinálja, mert messze túl ezen a hasznos módszeren, amit természetesen kiaknáztunk, az összes többi szerteágazó szaktudását is igénybe vesszük Judit néninek.

Liza a neurofeedbacken fejlesztést követően további  egyéni és csoportos foglalkozásokon vett részt, melyek hatását tapasztalom a  gyermekem önbizalmának az erősödésében is. Azóta bátran mer köszönni, kommunikálni, kérését el meri mondani pl. boltban, nem fél szerepelni, bátran kiáll, és verset mond mások előtt, ami korábban szintén problémát jelentett számára. Nemrég a megtanult verset magabiztosan  elmondta az egész ovis csoportnak, amit korábban nem mert megtenni. Jól lehet motiválni őt a jutalmazásos, önbizalom erősítő módszerrel, amit szintén azóta vezettünk be, amióta ide járunk.

A legszembetűnőbb az volt, hogy az első alkalommal már milyen otthonosan érzi magát, sehol nem tapasztaltam még ilyen harmóniát, nyugalmat és szaktudást. A kislányom soha nem kérdezte, hogy miért is járunk ide, annyira természetesnek érzi, hogy jövünk Judit nénihez „mesét nézni” és „játszani”. Soha nem gondoltam volna, hogy egy egészséges családnak is ennyi mindent tud segíteni egy ilyen nagy tudású szakember. Mint anyának a gyermeknevelésben sok hasznos technikát tanított és türelmet, amivel sokkal pozitívabban élem meg a gyermekeimmel az életünket. A legfontosabb számomra pedig a magamra való rálátás, amivel tudom, hogy mennyit várhatok el saját magamtól és csak ezután tudok másnak is pozitívan adni. Én mindenkinek ajánlom és sokan már élnek is vele. Köszönjük Judit néni!

Tarné Győrfi Hajni

A kisfiam 9-10 évesen kezdett el járni a  neurofeedback tréningr-re. Iskolában előforduló órai figyelmetlenségek sora előzte meg a foglalkozás megkeresését. Párhuzamosan jártunk fejlesztőpedagógushoz is. Az újszerű foglalkozás gyermekekre levetített vonzó oldala, hogy tulajdonképpen számítógépes játékokat játszanak milliónyi variációban és mesét vagy filmet néznek sajátos formában. Az én kisfiam szeret járni a neurofeedback fejlesztésre, nyílván ezt befolyásolja a vele foglalkozó személye is. A fejlesztő pedagógus, nem tudott arról, hogy mi neurofeedback-re járunk és szólt a 12. alkalommal, hogy megcsináltatta a gyerekkel azt a tesztet, ami alapján a feladatokat megszabta neki és képzeljem el, hogy olyan jól sikerült neki, hogy nem látja szükségét a további óráknak.  Az iskolában folyamatosan javult a teljesítménye. A mindennapokban tapasztalom, hogy nagyobb önuralma van, és jobban tűri az Őt ért kudarcokat is. Mivel a mi esetünkben a teljesen tartós hatáshoz, általában 20-40. alkalom  szükséges, mi ezt tűztük ki célul. Szerintem erre a foglalkozásra mindenkinek szüksége lenne,  annyira jó hatással van,  egy nagyon komplex körben a képességeken túl, a személyiségre is.

Egy szülő